Regular Travalco Workweek - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Sepp Elzinga - WaarBenJij.nu Regular Travalco Workweek - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Sepp Elzinga - WaarBenJij.nu

Regular Travalco Workweek

Door: Sepp

Blijf op de hoogte en volg Sepp

22 Februari 2010 | Verenigde Staten, Miami

Ten eerste wil ik jullie allemaal bedanken voor de leuke reacties die ik krijg op foto’s en verhalen! Doet me goed:) Ik heb nu het probleem dat ik achter loop met mn verhalen:P ik heb van de week niks gepost waardoor het verhaal van vorig weekend nog steeds klaar ligt terwijl ik jullie een soort van stageverslag beloofd heb:P Maarja, moeten jullie maar wat sneller lezen:P.

Mijn stage is nu zo’n 3 weken bezig en ik ben al goed ingeburgerd bij het bedrijf. Blijkbaar ben ik de solution tot alle problemen:P. Temminste veel full-timers komen naar me toe en andere stagiairs worden naar me doorverwezen. Nou is dit best geinig om alles op te lossen maar wel tijdrovend. Ik ben daarom “vergaderd” bij de weekelijkse vergadering van de vaste medewerkers dat al mijn taken nu via iemand lopen die ze aan mijn doorgeeft in mate van prioriteit. Van de ene kant is dit wel goed maar het is nu iets minder afwisselend geworden wat dan wel weer jammer is.

Maargoed, ik mis het werken bij de Albert Heijn echt erg! Actief bezig zijn, met mensen werken, hard werken enz. Ik zit nu een beetje achter een computertje last te krijgen van mijn ogen en te wachten tot het 5 uur is, nee een 8 to 5 job is toch eigenlijk niks voor mij. Bij de Albert Heijn kan ik gewoon goed mijn ding doen en heb ik echt lol in mijn werk, dat ontbreekt hier toch wel een beetje. De dingen die ik moet doen zijn wel leuk maar de hele dag naar een scherm kijken is vermoeiend en niet goed.

Ik leer op het moment eigenlijk nog niks nieuws bij. Ja ik leer hoe ik bepaalde formatten moet maken en gebruiken maar dat ik peanuts. In mijn Photoshop kennis ben ik blijkbaar al zo ver dat ik iedereen versteld doe staan met wat ik kan maken en moet hun allemaal ideeen geven waar ze nog niet over na hadden gedacht, een soort van omgekeerde stage:P ik vertel, zij luisteren.

Ik hoop dat het nog interessanter gaat worden want ik zie mezelf dit niet 7 maanden doen en volhouden:P. Verder is door de weeks eigenlijk vrij rustig. Ik ben om 5 klaar, meestal rond half 6 thuis en dan eten koken want rond 18.15 – 18.30 meestal klaar is en dan relaxen, beetje fitnessen en dan zit de avond er eigenlijk al wel weer op. Daarom zijn mijn weekenden ook zo uitbundig en leuk!. Ik wil door de weeks wel meer dingen gaan doen omdat ik dit eigenlijk ook niks vindt.

Er is hier een nieuwe jongen aangekomen, Andries. We hoorde via via dat hij nog een plek nodig had voor een week ofzo en of wij nog een bed hadden. Oke… hier keken we een beetje raar van op maar uiteindelijk toch gedaan omdat het misschien wel erg gezellig zou kunnen worden. En ja hoor! Topbeslissing! Echt een goede gezellige kerel, echt lachen. Hij woont iets langer dan een week bij ons en gaat daarna naar zijn eigen appartement, maar dat is in dezelfde straat dus zal zeker vaker daar zijn;) of andersom:P. Hij heeft ook een auto gehuurd, een convertibel, ja ja ja zo’n auto met inklapbaar dak! That is living man! Door Miami crossen, muziek hard aan en dak los! Echt genieten.

Bij elk verhaal dat ik schrijf zitten eigenlijk ook foto’s. Dus na elk verhaal moeten jullie mijn facebook maar checken voor bijbehorende plaatjes:). Ik heb er nu foto’s van mijn werkplek opgezet, zodat jullie kunnen zien hoe ik daar zit. Wat betreft het koken hier hebben we het echt getroffen! Elena, Andre’s vriendin, kookt Peruaans voor ons. En die kan me een partij goed koken, niet normaal! Echt heerlijk. Ik ben het aan het leren zodat als zij weg ik het ook een beetje kan:). Deze week moeten we weer zelf koken dus ik ben benieuwd naar mijn nieuw aangeleerde kookkunsten.

Ik heb ook een Amerikaans nummer waarop we enorm kunnen bellen:P. Mijn nummer is: (001)-786-454-7949. Als je via belgigant.nl belt kost het maar 1 of 2 cent per minuut! Dus als je wil, ik ben goedkoop bereikbaar! Zoals gezegd komen mijn weekend verhalen er snel achteraan dus prepare!

Kus en Ciao Sepp

  • 23 Februari 2010 - 12:11

    Henry:

    gvd man.. ik vind het echt nog moeilijk te bevatten dat je daaro zit!

    fijn dat je wel een beetje je plekje hebt gevonden hoewel de uitdaging een beetje ontbreekt.. volgens mij is het bij elke stage wel zo dat je vaak naar de klok kijkt of het 5 uur is. dat had ik ook en laurence vermaakt zich ook niet zo heb ik het idee.

    ik en lau moesten ook een nieuwe zuippartner vinden.. we waren afgelope donderdag met Joeri uitgegegaan (klasgenoot van mij en zat ook bij lau in de 1e)
    hij woont nu in het centrum achter de bijenkorf.
    we hebben eerst een krat bier gekocht. Barron bier, soort euroshopper vand e c1000, maar dan goed te zuipen voor €4,- per krat :D

    toen naar de nieuwe Irse pub gegaan die vorige week geopend is in zijn straat (zwanenstraat)
    toen in de move geweest en even in de cavern.

    vlak achter de mediamarkt heb je trouwens vet lekkere pizza's voor €5,-

    het is hier trouwens al wat minder koud! ik heb het idee dat het wel lente begint te worden nu. BETER!
    alle sneeuwresten zijn inieder geval weg.
    binnekort misch al de motor uit de schuur halen :D

    ik ben bezig met het sturen van mn uitnodigingen voor mn verjaardag.. jij krijgt er gewoon ook een! :P

    haha, en ik hoop dat je straks goed kan koken! dat zal van plan komen bij onze volgende vakantie!!

    hier gaat alles gewoon door.. wel een varjaardagsperiode voor mij, want Kim & Kamal waren laatst jarig en nog een vriendin van kim. en ik binnekort natuurlijk :P
    Kim en dr vriendin hadden een "Horror' thema (zie hyves, but beware!!)

    nja dat was het wel volgens mij..

    All the best man! je wordt gemist!

    Xx Henry

    Ps.
    ik heb nu een bakje met folie voor me neus staan.. rara wat erin zit??..

    ..wandelendetakbaby's! :p
    iemand had eitjes over en had er geen ruimte voor, dus heb ik ze gekregen, en er zijn er al 4 uitgekomen! :D echt chille beestjes ^^
    maar ik denk niet dat ze achter een stok aanrennen en weer terug brengen.. nja misch heeft niemand t nog geprobeerd. :)


  • 23 Februari 2010 - 12:49

    Mandy:

    Heyy Sepp,

    Wat een geweldige verhalen van je! Echt super!
    Heel veel plezier daar en ik wacht met smart op de volgende verhalen :)

    kus, mandy

  • 23 Februari 2010 - 18:12

    Ruben:

    ha seppie, eindelijk een keer een verhaal wat niet helemaal jaloezie-opwekkend is! wel tof lijkt me om ergens anders je plekje te vinden, zowel bij je nieuwe werk, als voor het eerst zonder familie voor lange tijd, klinkt goed! ik verheug me op meer verhalen van je! ik bel je snel een keer op je USANumber!!

    ajuu vanuit een druilerig arnhem,

    x Ruben

  • 23 Februari 2010 - 18:47

    Benjamin:

    Goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt! alleen jammer dat je stage wat minder is. Hardbass was echt vet, als je terug bent gaan we samen lekker stampen:P Ik zal je binnekort nog wel een keertje ENORM bellen:P rustig aan!

  • 23 Februari 2010 - 18:49

    Benjamin:

    Owja ik trouwens 5 uur in de bus gezeten omdat kut Ajax van je 4-0 te zien winnen van Vitesse. gefeliciteerd met de overwinning...:P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Internship in Miami

Recente Reisverslagen:

09 September 2010

The Aftermath

22 Augustus 2010

Almost...but not yet!

18 Juli 2010

Mexicoooo!

01 Juli 2010

Friends, Family & More

29 April 2010

Bahamas Baby!
Sepp

Collins Avenue, North Beach

Actief sinds 28 Jan. 2010
Verslag gelezen: 525
Totaal aantal bezoekers 18855

Voorgaande reizen:

27 Januari 2010 - 06 September 2010

Internship in Miami

Landen bezocht: