Arrival - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Sepp Elzinga - WaarBenJij.nu Arrival - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Sepp Elzinga - WaarBenJij.nu

Arrival

Door: Sepp

Blijf op de hoogte en volg Sepp

28 Januari 2010 | Verenigde Staten, Miami

*Pung* Lady's and Gentelman, may i have your attention please. We are shortly about the land at Miami International Airport. The wetter is good and sunny with aproximatly 23 degrees celcius. I wish you all a pleasent stay en have a good journey

YES! Eindelijk daar! na om 3 uur s'nachts op te zijn gestaan om naar dusseldorf te rijden en het vliegtuig te pakken. Dezelfde dag om 15.00 uur (met 6 uur tijdsverschil) sta ik voor de amerikaanse paspoort controle:) Ik heb een goede reis gehad en alles verliep goed tot nu toe. Na mijn bagage opgehaald te hebben ging ik naar het appartement toe. Ik had van het bedrijf waar ik voor ga werken, wat Travalco heet, een voucher gekregen voor een Super Shuttle.

Dat was nog een heel gedoe. Ik had een voucher gekregen maar dat ging niet helemaal goed. Er stond niet het goede adres op, en ik moest allemaal dingen gaan uitleggen. Toen kwam er een, totaal niet discriminerend bedoeld, typische zwarte dame aangezet en zij de legendarische woorden: Jose, get your ass back here and take this boy with you! Jose: I’m not sure, i should make a phone call if i where you. Dame: Shut your mouth big boy, I all ready did, take him with you!

Ik werd afgedropt bij het bedrijf omdat ik daar had afgesproken met mijn nieuwe huisgenoten. Dit zijn Niels en Ferhaad. Ferhaad gaat over 2 weken weg en Andre(andere huisgenoot) zit in Duitsland vanwege familie omstandigheden. Het bedrijf is anders dan verwacht. Het is een soort van lange gang met aan de ene kant kamers en aan de andere kant van die cubeculs. Van die klote hokjes:P

Na even rondgekeken te hebben met mijn huisgenoten om 5 uur naar het appartement toe. Ferhaad heeft een auto, wat ideaal is omdat het bijna noodzaak is om er eentje te hebben:) Daarom denk ik er ook aan mijn Amerikaanse rijbewijs te halen, als dit maar beter gaat dan in nederland;).

In het appartement aangekomen is het anders dan ik had verwacht. Het is een grote woonkamer, een "knusse" keuken, 2 slaapkamers en 2 badkamers. Er zit ook een balkon aan en schuifdeuren met daarachter een prachtig uitzicht op zo goed als heel Miami. We zitten op de 15de verdieping dus we kijken overal op uit:)!

Een groot nadeel hier is dat fastfood goedkoper is dan zelf koken! Mijn huisgenoten eten veel fastfood dus dat nog wordt lastig als ik gezond wil eten:) Maar een huisgenoot wil misschien ook wel koken

Dit was het even voor het eerste verhaal. zo'n verslag is al gauw gevuld terwijl ik nog zoveel te vertellen heb! Foto's en andere prachtige avonturen die ik hier ga beleven komen er allemaal aan! Voor nu: Ik ben veilig geland en verken miami op mn dooie gemak!

Gr/X Sepp

  • 29 Januari 2010 - 15:40

    Niels:

    Yo seppieboy
    Fijn dat je goed aangekomen bent en de temperatuur vertel je zeker express he!? 23 graden vuile mazzelpik.
    Hoop dat je geen jetlag hebt en je hoeft dus toch niet zonder een niels :P spreek je snel
    ciao

  • 30 Januari 2010 - 13:18

    Ruben:

    ha seppie

    mooi om te horen dat je reis goed was!! ik ben laatst alweer naar het reisbureau geweest en heb weer ticketprijzen gezocht, dus ben er steeds meer mee bezig!

    je hoort van me

    ajuu
    x ruben

  • 31 Januari 2010 - 17:46

    Liss:

    SEPPIE! Fijn dat je goed bent aangekomen! Hoe bevalt het werken :D
    Ik heb net je foto's op facebook even bekeken.. ziet er goed uit!!
    xxxxx

  • 02 Februari 2010 - 22:57

    Tim Janssen:

    Ik heb een reisvriend in Miami! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Internship in Miami

Recente Reisverslagen:

09 September 2010

The Aftermath

22 Augustus 2010

Almost...but not yet!

18 Juli 2010

Mexicoooo!

01 Juli 2010

Friends, Family & More

29 April 2010

Bahamas Baby!
Sepp

Collins Avenue, North Beach

Actief sinds 28 Jan. 2010
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 18886

Voorgaande reizen:

27 Januari 2010 - 06 September 2010

Internship in Miami

Landen bezocht: