The Continental Connection - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Sepp Elzinga - WaarBenJij.nu The Continental Connection - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Sepp Elzinga - WaarBenJij.nu

The Continental Connection

Door: Sepp

Blijf op de hoogte en volg Sepp

16 Februari 2010 | Verenigde Staten, Miami

Weer een verhaaltje van het warme zuiden:). Temminste in vergelijking met Nederland, voor Miami is het hier ook koud met “maar” 14 graden en een zonnetje overdag. Ja sorry, ik moet jullie jaloers blijven maken;). Ik heb het verhaal voor dit weekend toch echt maar over 2 verhalen verspreid anders wordt het te lang! Heb ook zoveel te vertellen, haha

Ik heb weer het een en ander uitgespookt hier en dat wil ik graag met jullie delen!. Afgelopen vrijdag was de verjaardag van mijn huisgenoot, Andre, en dat moest gevierd worden. Ik zat hier nietsvermoedend op de bank te facebooken tot mn huisgenoten ineens binnenkwamen met een shitload aan bier, bacardi, tequila en soort van wijn. De sfeer zat er dan ook gelijk goed in:P. Een uur later zouden vrienden van Andre komen om met zijn alle zijn verjaardag te vieren.

Zoals jullie weten heeft Andre een vriendin uit Peru, dus binnen de kortste keren zat het hele huis vol met mensen uit midden en Zuid- Amerika die in Miami wonen. Zijn vriendin, de moeder van zijn vriendin en haar oma gingen met zn alle koken. Allemaal typische Peruaanse gerechten en ze waren heerlijk! En veel!. Zijn schoonfamilie was gekomen en die bestond uit Ricardo, een man uit Colombia, zijn vrouw uit de Dominicaanse Republiek, hun kinderen LadyMaria en Brandon. Verder was ook Iwan, de neef van mijn huisgenoot Ferhaad, hier. We waren hier dus met zijn elfen!. Er ging latin muziek aan en het was echt heel gezellig.

Ik was gelijk dikke vrienden met Ricardo. Na alle grappen over Colombia er doorheen gehaald te hebben, hij komt uit de plaats Cali, leuke drugsbendes hebben ze daar:P, ging het al goed. Hij liet binnen 10 minuten twee bier vallen en zat alleen maar te ouwehoeren. Het was allemaal super!. Al snel was de Continental Connection gevormd tussen Europa en Zuid-Amerika:)

Todat……BAM BAM BAM. Ja hoor! Buurman boos:S. Ferhaad en ik naar de buurman toe maar die was niet bereid tot compromissen en kon zich niet concentreren op zijn Aziatische meditatie op tv:P. Wij wouden een oplossing vinden, maar zijn enige uitweg was of de mensen weg of een klachtenbrief waar uitzetten aan vast kon hangen. Vuile Kl**tz*ak die kerel, en dat al na de 2de week dat ik hier zit, lekker dan.

Maarja Ricardo nodigde ons uit in zijn huis in Hollywood, 20 minuten rijden ten noorden van Miami. OKE! Let’s get it on! Wij met zijn alle daarheen gereden om daar verder te feesten. Onderweg even gestopt bij Big Daddy’s Liqours, want de tequila was al weer op:).

Bij de familie Chacon thuis verder feesten en een of ander bal spel spelen. Iedereen was al een beetje tipsy dus dat gaf leuke taferelen. Je moest een strandbal overgooien op muziek en de geen die de bal vast had als de muziek uit ging was af. De winnaar moest een redelijk glas tequila atten. Blijkbaar was ik er goed in en dus de gelukkige;).

Het dak ging eraf en ik heb me uiteindelijk moeten ontfermen over drie mensen. Andre gaf het als eerste op en die heb ik naar bed gebracht. Opeens was ik Niels ook kwijt en die vond ik een kwartier later achter in de tuin waar hij zijn inhoud in de tuin had gedeponeerd. En als laatste Iwan die zo dronken was dat hij eerst niet wou opstaan en toen naar de wc moest en zowat die hele wc sloopte. Toen hij eruit kwam wou hij zitten maar ik heb hem maar naar buiten geduwd:P Iwan is een hele grote kerel van minsten 120 kilo en als hij dronken is net een zak zand, Jezus wat een opgave!.

Na hun ook naar huis te hebben gebracht zijn Ferhaad en ik nog wat gaan drinken in een kroeg. Ik kwam binnen met Niels zijn ID, prachtig!. En dit was alleen de vrijdag. De zaterdag en mijn normale werkweek, op special request, komt in het volgende verhaal.

Kus en Ciao Sepp

  • 17 Februari 2010 - 08:30

    Saul:

    Ha Sepp!
    Goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt daar! Ik ben ook benieuwd naar je volgende verhaal over je stage, want ik vroeg me onderhand af of je dat überhaupt nog wel deed. ;)
    groetjes,
    Saul

  • 18 Februari 2010 - 00:09

    Papa:

    He jongen, leuk om te lezen dat je het daar naar je zin hebt. Je hebt een talent om boeiend te schrijven. Maar ik ben inderdaad benieuwd naar je " normale " werkweek en wat je nu, na ongeveer een maand, nu zoal doet.

    Groetjes en laterss

  • 20 Februari 2010 - 10:18

    Ruben:

    ha seppie laat dat andere verhaal maar komen, het is steeds weer een plezier je verhalen te lezen!! keep going strong man!!

    ajusss

  • 20 Februari 2010 - 15:11

    Niels:

    Yo seppie
    Vet verhaal man.. En jij altijd de helpende hand bij te dronken mensen:P
    Kom maar snel met het vervolg.. Lukt het koken trouwens?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Internship in Miami

Recente Reisverslagen:

09 September 2010

The Aftermath

22 Augustus 2010

Almost...but not yet!

18 Juli 2010

Mexicoooo!

01 Juli 2010

Friends, Family & More

29 April 2010

Bahamas Baby!
Sepp

Collins Avenue, North Beach

Actief sinds 28 Jan. 2010
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 18865

Voorgaande reizen:

27 Januari 2010 - 06 September 2010

Internship in Miami

Landen bezocht: