First Few Days - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Sepp Elzinga - WaarBenJij.nu First Few Days - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Sepp Elzinga - WaarBenJij.nu

First Few Days

Door: Sepp

Blijf op de hoogte en volg Sepp

02 Februari 2010 | Verenigde Staten, Miami

Hello my fellow Dutchmans,

Here’s another story from the always sunny Miami, nou behalve gisteren dan:P. Ik heb mijn eerste regenbui gehad hoor en kolere zeg wat een water. Straten bij het bedrijf waar ik werk stonden blank en ik ben totaal natgeregend. Maarja alsnog 22 graden:).

Op het werk heb ik nu vier dagen gehad. Vorige week donderdag begonnen en het is hier nu dinsdag avond. De eerste twee dagen waren ronduit saai! Eerste dag een soort accountant spelen door kosten te controleren en hotels in het systeem zetten. Tweede dag was het plaatjes verkleinen en klaar maken voor internet, ook niet echt boeiend. Vandaag en gister heb ik mijn eigen ding kunnen doen. Ik zat donderdag en vrijdag nog met een oude stagiaire die mij heeft ingewerkt, maar die is zondag vertrokken. Ik ben maandag en vandaag echt bezig geweest met het ontwerpen van onderdelen voor hun reserveringssysteem en brochures.

Ik ben op zich in mijn eentje een op zichzelf staande afdeling binnen het bedrijf. Natuurlijk heb ik de andere afdelingen nodig en andersom, maar ik ben de enige op Media dus heb erg veel vrijheden wat erg leuk is.

In het weekend ben ik erop uit getrokken Miami in. Op zaterdag ben in met een huisgenoot naar North Beach geweest. Het was toen erg lekker weer. We zijn met de bus gegaan omdat we verder geen vervoer hadden. Op North Beach hebben we een heel eind gelopen en dingen bekeken. Op de terugweg stonden we bijna een uur te wachten op de bus.

Openbaar vervoer hier in Miami is echt een ramp. De bussen rijden wel maar je weet niet echt welke lijn je moet hebben. Tijden waarop ze rijden zijn niet bekend, en als ze wel bekend zijn dan rijden ze niet op tijd:P kortom, je hebt er weinig aan als je haast heb;).

Maargoed, het wachten op de bus. We hadden net besloten door te lopen naar een andere halte kwam de bus met volle snelheid aangereden en wij waren net bij de bushalte weg, dus stoppen ging die niet meer. Wij 2 blokken rennen (wat best veel is, ongeveer van Willemsplein naar Velperplein) om de bus te halen. Maar het is gelukt!.

Zondag zijn we met z’n 3en naar South Beach gegaan, het “walhalla” van Miami:). Alleen maar grote hotels, palmbomen, rijke lui en dure auto’s. Het was iets minder lekker weer dan zaterdag, beetje bewolkt en het waaide. Maar, omdat we er toch waren, de zee in en zwemmen! Het water was echt goed en het is zo prachtig daar! Zonder echt zonnetje was het al mooi. Achteraf was het wel een beetje koud als je er eenmaal uit was, maar who gives a shit, ik heb op 31 Januari in de zee gezwommen!! Ideaal.

Tijdens het lunchen vandaag bij Quizno’s (goede eet tent!) paar Amerikaanse dames ontmoet die erg aardig en nice zijn;) So we’ll see, we keep in through via Facebook

Ik heb ook een facebook aangemaakt, zoals sommige van jullie al hebben gemerkt:). Foto’s van Miami staan daarop en er komen meer mooie plaatjes op. Mijn facebook is gewoon Sepp Elzinga. Moet je mij maar even zoeken en toevoegen als vriend;)

Aankomend weekend staat gepland mijn Amerikaanse rijbewijs te halen om een auto te kunnen kopen! Dus jullie horen van me.

Xxx / Gr Sepp

  • 03 Februari 2010 - 08:48

    Mariska:

    heeej seppert,

    best erg maar wist niet dat je ging. NICE joh miami:)
    jaloers!!!

    veel plezier daar tot ooit(A)
    goodluck met the girlzz
    kuss Maris

  • 03 Februari 2010 - 08:54

    Koen:

    hey seppo,

    je hebt weer goed voor mekaar daar;) , mooi weer en mooie amerikaanse dames wat wil je nog meer:P
    we gaan je missen zaterdag op hard bass:P(Y)

    mzl koen

  • 03 Februari 2010 - 09:34

    Ronald:

    mooi verslag Seppie. Ik zal ook hier regelmatig kijken. Ook op Facebook zal ik af en toe foto's en/of berichtjes achterlaten.
    Ciao amigo!!

  • 03 Februari 2010 - 12:37

    Monique.:

    Hoi Sepp.

    Super dat je lekker je eigen ding kan doen daar.
    Ik ben benieuwd hoe de ontwikkelingen gaan daar dus ik ga je zeker volgen.
    succes.

    Kus Monique.

  • 03 Februari 2010 - 18:43

    Tjardo:

    Jezus Sepp, wat ben jij weer een Bofkont! Tot hoelang blijf je, dan kom ik nog ff langs :P

  • 07 Februari 2010 - 12:38

    Mikako:

    He Sepp, volgens mij heb ik je afscheidsparty gemist:P. Leuk dat je in miami bent! Klinkt echt ontzettend leuk, blijf je verhalen lezen:D XX

  • 07 Februari 2010 - 12:38

    Mikako:

    He Sepp, volgens mij heb ik je afscheidsparty gemist:P. Leuk dat je in miami bent! Klinkt echt ontzettend leuk, blijf je verhalen lezen:D XX

  • 07 Februari 2010 - 12:38

    Mikako:

    He Sepp, volgens mij heb ik je afscheidsparty gemist:P. Leuk dat je in miami bent! Klinkt echt ontzettend leuk, blijf je verhalen lezen:D XX

  • 07 Februari 2010 - 12:38

    Mikako:

    He Sepp, volgens mij heb ik je afscheidsparty gemist:P. Leuk dat je in miami bent! Klinkt echt ontzettend leuk, blijf je verhalen lezen:D XX

  • 07 Februari 2010 - 12:38

    Mikako:

    He Sepp, volgens mij heb ik je afscheidsparty gemist:P. Leuk dat je in miami bent! Klinkt echt ontzettend leuk, blijf je verhalen lezen:D XX

  • 07 Februari 2010 - 12:39

    Mikako:

    He Sepp, volgens mij heb ik je afscheidsparty gemist:P. Leuk dat je in miami bent! Klinkt echt ontzettend leuk, blijf je verhalen lezen:D XX

  • 07 Februari 2010 - 12:39

    Mikako:

    He Sepp, volgens mij heb ik je afscheidsparty gemist:P. Leuk dat je in miami bent! Klinkt echt ontzettend leuk, blijf je verhalen lezen:D XX

  • 07 Februari 2010 - 12:39

    Mikako:

    He Sepp, volgens mij heb ik je afscheidsparty gemist:P. Leuk dat je in miami bent! Klinkt echt ontzettend leuk, blijf je verhalen lezen:D XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Internship in Miami

Recente Reisverslagen:

09 September 2010

The Aftermath

22 Augustus 2010

Almost...but not yet!

18 Juli 2010

Mexicoooo!

01 Juli 2010

Friends, Family & More

29 April 2010

Bahamas Baby!
Sepp

Collins Avenue, North Beach

Actief sinds 28 Jan. 2010
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 18866

Voorgaande reizen:

27 Januari 2010 - 06 September 2010

Internship in Miami

Landen bezocht: